سبد خرید ( 0 )

سوالات متداول

  1.  چطوری در سایت چرلو ثبت سفارش کنم؟

  • بعد از ورود به پروفایل و ثبت نام، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، گزینه ثبت را انتخاب و روی مرحله بعد کلیک کنید، پس از انتخاب آدرس میتوانید نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید.

 

2.  ارسال برای تهران به چه صورت هست؟

  • سفارشات تهران به دو روش پیک و پست ارسال می شود و هزینه پست برای تهران 40 تومان هست.

 

3.  ارسال برای شهرستان به چه صورت هست؟

  • سفارشات شهرستان به دو روش تیپاکس و پست ارسال می شود و هزینه پست برای شهرستان 50 تومان هست.

 

4.  چجوری می تونم سفارش خود را لغو کنم؟

  • شما میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی در ساعات اداری و یا راه های ارتباطی " تلگرام"و یا " اینستاگرام" درخواست لغو سفارشتان را اعلام نمایید .

 

5.  محصولات چه زمانی در تخفیف قرار می گیرند؟

  •  زمان دقیق قرار گرفتن کالا در تخفیفات مشخص نیست. ولی شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق صفحات مجازی و کانال تلگرام  از آن باخبر شوید.
     

6.  چطور می توانم از موجودی کالاها در شعب مطلع شوم؟ 

  • برای مطلع شدن از موجودی شعب شما میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی در ساعات اداری و یا راه های ارتباطی " تلگرام"و یا " اینستاگرام" مراجعه فرمایید.

7.  شرایط مرجوعی وتعویضی کالا؟

برای ثبت درخواست تعویض و مرجوع میتونید به اینستاگرام و یا تلگرام پیام دهید.و منتظر تایید و بررسی از سمت کارشناسان چرلو باشید .

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد تعویض و مرجوع جدا خودداری نمایید .
  • کالا موردنظر ، حتما در جعبه چرلو یا کارتن پستی ارسال گردد. 
  • ارسال  محصولات به دفتر مرکزی چرلو به عهده مشتری می باشد .
  • وجه مرجوعی مشتریان ، به علت طی کردن مراحل مالی ، طی دوهفته کاری عودت داده می شود .

شرایط تعویضی:

  1. عدم استفاده از کالا و رعایت کلیه نکات بهداشتی
  2. سالم بودن برچسب ها و تگ های محصول و همراه داشتن لیبل کالا
  3. عدم وجود اثر عطر، لوازم آرایشی یا بوی بدن روی کالا
  4. عدم هرگونه پارگی،زدگی،لک روی کالا 

 

تلفن پشتیبانی 26644137

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

از جدیدترین تخفیف ها با خبر شوید

کلیه حقوق این سایت متعلق به C H E R L L O میباشد. طراحی و پشتیبانی توسط آی شاپ ساز